петък, 16 декември 2011 г.

Здравейте, любими мои! Не сме забравили за вас, спокойно. Просто решихме да ви оставим един ден на спокойствие, защото наближават най - прекрасните празници за цялата година. Коледните! Та затова за днеска няма да пишем злобни постове за никой, ще ви оставим един ден на спокойствие мои убидчиви душици. Чудехме се и се маехме с моята съ-клюкарка как да разведрим обастановката в блога и как да оставим за един ден клюките зад гърба си. И решихме всяка да пише за каквото и дойде на ум и какво и лежи на сърцето. xD  А на мен честно казано ми идват толкова неща в главата, че не знам как да ги синтезирам в един интересен пост. За това ще подхвана една тема, а по нататък ще доразвия и другите си идеи, защото наистина просто не се сещам как мога да вмъкна всичко в един пост. Най - актуалната тема за момента си остават празниците. Много обичам коледното настроение! Всички лампички, елхи, играчки *от които има толкова сладки, че направо ми иде да вляза в някой магазина и да ги купя всичките <3*, Дядо Коледа ии сняг, който за съжаление при нас все още го няма. : ((  А какво е Коледа без сняг?! Искам, искам много сняг за Коледа! Не съм привърженик на студа, но все пак не може без сняг.  А хубавите подаръци са едно на ръка. Вие какво искате за Коледа, мили мои? Ясно е че аз искам много, много клюки които да споделим в блога, но ще бъда доволна и да прекарам един хубав и спокоен празник със семейството си. А обзалагам се че за влюбените, ще бъде достатъчно да бъдат с любимия човек. Сладури, вие украсихте ли вече елха? Аз вече се заредих с много играчки и гирлядни и нямам търпение да започна да украсявам! Какво друго можем да кажем за Коледа?! Колкото и да говоря не мога да опиша еуфорията във въздуха покрай тези празници, всичката красота и надежди, които се крият зад това очакване на Коледа и Нова Година. Всеки се надява Новата Година да бъде по успешна от предходната, изпълнена с повече усмивки и щастливи моменти, с повече професионални и училищни успехи. Пожелавам на всички желанията ви да станат реалност. Все пак не съм толкова лоша, колкото изглеждам. xD  Или поне не и на празниците. xD Сладури ще ви оставям в ръцете на С. за сега! Обичаме ви, обичайте се и вие.




xoxo, Jenny.

Няма коментари:

Публикуване на коментар