петък, 16 декември 2011 г.




Мили мои коледни елфчета, дойде и мой ред да пиша тук нещо съвсем различно от клюките относно вас. А именно за приближаващите празници - Коледа и Нова Година. Коледа е най - любимия ми празник и за него има как да говоря дни наред, че дори и седмици, но не мисля да ви отегчавам чак толкова с коледна информация. Предполагам вече знаете най - важното, а то е да си украсите много хубаво къщите или апартаментите. С много на брой гирлянди, окачени по възможно най - хубавия, тук - таме нанизани на тях по едва или две коледни играчки; с все възможни лампички по прозорците и някъде из стаите, осветявайки всяка една нощ, прекарана в съответната стая и правейки дума ви да сия през прекрасните зимни нощи. Третото и едно от най - важните неща е елхата. За къде е един дом без добре украсена елха, която да сия от красота и коледен дух ден и нощ. Украсена от цялото семейство, привличаща вниманието на всеки гост, но най - вече гордостта на всеки член на семейството и радостта, която донася в сърцата на малките, а и на големите. И четвъртото и второто най - важно нещо е семейството. Да бъдете с вашите семейства на Коледа, дарявайки им една от най - забележителните Коледи, пълнейки сърцата им с радост, правейки ги много по - щастливи, както и те вас. Аз много добре съм изпълнила всички тези четири основни точки и с нетърпение чакам и Нова Година, която се очертава доста добра. Тиквички мои, единственото нещо, което липсва в тази прекрасна картинка е снега, който вече започна много рядко да идва в България или поне при мен, за което ми е адски гадно. Но нищо. За всичко има време и да се надяваме, че до Коледа ще има поне два или три сантиметра сняг по цяла България, дарявайки ни с прекрасни и лъчезарни усмивки на лицата (само внимавайте да не стопите снега с тях, че лошо ви се пише ;дд). Какво друго мога да ви кажа? Не е лесно, когато те е тръшнала чумата да мислиш за каквото и да е, както е положението при мен в момента. Знам, че сега най - вероятно се молите тази чума да ме зарови два метра под земята, но ще трябва да ви разбия мечтите, защото смятам за коледа да съм си жива и здрава, пълна с клюкарски нюх, както е почти винаги, и да прекарам празниците със семейството си, приятелите си и всички мои близки и роднини, които така много обичам.
Надявам се и при вас да е така, врабчета мои. И се надявам, че ще продължавате да ни радвате с клюки, които няма да пропуснем да споменем тук, в нашия така приятен блог, със специален коледен скин, който адски много ме радва. 
И знайте че при нас всичко е възможно.

xo xo Sophia

Няма коментари:

Публикуване на коментар