понеделник, 19 декември 2011 г.

Тиквари мои лошички, днес съм в много добро настроение. Питате се защо ли така? Не, не е защото любимата ми леля си идва утре заедно с най - сладките братовчеди, или защото това лято се очертава да ходя във Франция и да си прекарам уникално в Париж и Лимож при роднините. А защото навън вали сняг! Всичко се покри с бялата завивка, което ме кара да се чувствам толкова хубаво. А чувствам ли се хубаво имам желание за много неща. Мързела ми изчезва, скуката изчезва, а аз се чувствам просто невероятно прекрасно. А щом се чувствам така имам желанието да ви затворя малките усти, които започнаха да знаят прекалено много вече. И най - вече на двама потребители, които здравата започнаха да ми лазят по така или иначе малкото нерви, които имам. А именно rozaLie и LightOne. Какво си мислите? Че няма да чета коментарите ви и няма да видя какво сте писали ли? Първо на първо LightOne - Това, че от бързането да ви напиша поста за администраторката ви, съм допуснала една правописна грешка, замествайки ш - то с ч - то не значи нищо. Да сме наясно с това и повече никога да не го споменаваме, защото не ми се разваля настроението днес, когато ми е толкова хубав ден.
rozaLie - Еми то за Катето нищо "наливащо" нямаше, so...
Какво наливащо искаш да има, а? Кажи ми какво и веднага ще напиша ако трябва и нов пост. Хей, малчугани, да не мислите, че аз така си измислям нещата? Не, естествено. Чета, чета или ми дават малка информация и пиша за това, което са ми дали за Катето. Нито си измислям, нито нищо. Каквото ми дадат, това използвам. Дали са ми тези факти, използвала съм ги. Ако искаше да има нещо наливащо ми прати ми нещо бе, душицо. Брей, ама че нахалитети. Не стига, че едвам докарвам тези постове с малка информация; не стига, че това е измислено само и само, за да може да стане по - активен форума, защото е тръгнал да загива; не стига, че се мъчим тука с Дж. да ви ходим по свирките, угаждайки на всичките ви прищявки пък и нахални, бе. За какви се мислите? Пф..
LightOne - Какво наливане? Това е КОНСПИРАЦИЯ! Да бях аз, да видим колко е миличка и кротичка и сладичка туй Катенце, ангелчето сладко и...т.н. laugh
Клюкари ли са туй или блюдолизци?
Блюдолизци? Сериозни ли? Еми хайде, ела на моето място да видим дали ще ти е толкова хубаво да се съобразяваш с глезени синчета и моми, опитвайки се да им угодиш във всичко. Хайде, предлагам един ден размяна да търсиш всичко най - важно за по - активните потребители и да пишеш постове за него, обаче съобразявайки се да не ги засегнеш, което обаче става доста лесно. И както вече обясних: това са ми дали за Катето - това съм написала. Ако искахте нещо по - така да ми бяхме казали, маймунки извънземни. За това имаме поща. И още едно последно нещо за този пост на LightOne - ако много знаеш, това е само кратка характеристика, описвайки горе - долу по - активните потребители. Не са клюки. НЕ СА КЛЮКИ (колко по - големи букви трябва да напиша, за да го видите?). Това е характеристика на потребителя, а не клюки. Още не е дошло за тях. Колко пъти трябва да го обяснявам?!
rozaLie - Еми гъзолизци. На фона на обидите, които се сипаха по адрес на предните жертви, то в поста за нея нямаше нищо такова, така че когато няма какво скандално да напишете за някой просто не го пишете, защото в момента моето мнение за вас е точно като втората дума в поста ми, не ме карайте да я повтарям. И не казвайте, че е за забавление, не ми излизайте с тези тъпи оправдания, защото ако е за забавление - можехте солидно да си я оплюете, но нееееее.. това е Катето....
Не, не мога да повярвам, че стигна до тук. Наистина започвах да ми лазиш по нервите, а това не е много на добре. Пък и бас ловя, че не съм единствената, ан която започна да 'и писна от теб. Последен път обяснявам ТОВА НЕ СА КЛЮКИ, А ХАРАКТЕРИСТИКИ, ЗА ДА МОЖЕ ДА СИ ИМАТЕ НА ПРЕДСТАВА ПОНЕ МАЛКО КОГАТО ЗАПОЧНЕМ ДА ПИШЕМ КЛЮКИТЕ ПО - НАТАТЪК ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС. КЛЮКИТЕ ЩЕ СА СЛЕД КАТО ОПИШЕМ ПО - АКТИВНИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ. ТОВА НЕ СА КЛЮКИТЕ. НЯМА ДА НАМЕРИТЕ ТУК НИЩО СКАНДАЛНО, НИЩО ''НАЛИВАЩО'' ПРОСТО ХАРАКТЕРИСТИКА.
А и да ти кажа много слабо ме вълнува мнението ти за мен, предполагам че така е и с Дж. Не ми пука какво мислиш за мен, не давам пет пари за мненията ти и изобщо не ме грее това, което се опитваш да направиш. Само започна адски да ме дразниш, което ще се отрази сериозно на всички постове.
Другото, което ще ти кажа, моя душицо е, че с Дж. започнахме да се съобразяваме какво пишем в постовете си, защото много потребители започнаха да се обиждат за най - малкото нещо, което сме написали за тях в постовете си. Това е единствената причина да се съобразяваме какво пишем в постовете си. Не си мисли, че затова сме писали само хубави неща в поста на Катето. Да сме наясно.

ЕМИ ДОБРЕ, ГЛЕЗЛЬОВЦИ МОИ. Щом искате така ще е. От сега нататък няма да прощавам на абсолютно никой, заради rozaLie и LightOne. До сега сме се опитвали да се сдържаме с Дж., защото излязоха много хора, които се обидиха на постовете ни по - надолу, колкото и да им обясняваме, че това е просто за забава. Е, аз спирам. До тук бях. До тук с доброто държание, не ме интересува вече никой. Щом искате да бъда лоша, такава ще съм. Искате да не пиша толкова мили постове, ами няма. Само да не почнете да ми се обиждате. rozaLie и LightOne нека ви кажат, че всичко е за забавление. Аз приключих да го казвам, защото ми писна вече. Казвам ви, че е за забавление и това, което пишем в постовете си с Дж. е само за интереса на потребителите и поне малкото движение във форума вие се обиждате. Започнем да пишем постове, в които се стараем да не обидим никой - вие започвате да ни нападате, че нямало нищо ''наливащо'' и, че не сме клюкари и блюдолизци. Е, добре, де! Стегнете си и ни кажете какво искате. Едните така - другите онака и нищо не се получава. Е, извинявайте, ама аз бях до тук. Повече никакво добро държание(мислех си да бъда по - благосклонна към вас на празниците - Коледа, Хелоуин и Свети Валентин, но няма!). Край вече. И ако някой е недоволен да се обръща към rozaLie и LightOne. Аз бях до тук.
До тук с доброто държание.
До тук с обясненията.
До тук с този пост.

xo xo Sophia

Няма коментари:

Публикуване на коментар