вторник, 13 декември 2011 г.



Spotted: Дойде време и за днешния пост знам че го очаквахте с нетърпение. Самата аз очаквах с нетърпение да дойде времето в което ще започна да пиша за следващия потребител. И ето на .. започва се. xD  След благосклонния пост на С. *сладката ми тя си е душичка*. Аз не мисля да бъда толкова мила. xD Следващата попаднала пред мойто полезрение и за която реших да пиша това е Ива (x.ivvs). Ива, приятно четене на поста! 
Едва на 12 години тя е доста "вървежна" както се изразява днешната младеж. Или поне като такава се е показала доколкото е разклира за себе си, а то не е много. Забелязала съм че се стиска за фактите от личния си живот повече от другите, което ме навежда на мисълта че има какво да крие. А може и просто да не обича да споделя, един Бог знае *и както казва С. "И този бог не съм аз". xD  Защо не ни разкриеш малко повече за себе си, Ива?  Дали можем да дадем определението на Ива "кифлата" на форума? Защото реално погледнато тя се е показала с най - много наклонности към това название. Но не мисля, Или пък мисля. xD  Както забелязах всички са много убидчиви, а аз обичам да изгрубявам и смятам че ще се разсърдят и ще спрат да ни четат заради това. А без вас ние сме нищо! Затова ще се опитам да си държа острия език зад зъбите, въпреки че ми е трудно. Обичам да казвам това което мисля, а и нали затова сме ние да ви представим нещата погледнати през нашите очи, без никакви задръжки. Но отново много се отклоних .. говорех за Ива като кифла. По - точно дали можем да я определим като такава. Тя се е показала като много по интелигента от така наречените "кифли" , но не знам защо все ме тегли към това определение. И спокойно Ива нямам предвид, че правиш .. лоши неща с всеки срещнат. xD  А дори и да правиш след като нямам доказателства нямам право да коментирам такива неща. Но оставям тази тема .. за сега! Както се рових за клюки открих нещо много интересно което честно казано не знаех за Ива и то че смята Джъстин Бийбър за свой идол! *кикот*  Не знам дали все още е така но преди време го е казала! Наистина не го очаквах. Доста се учудих xD. Както и наскоро разкри я е било срам от форумците. Защо така, сладко мое? Нямаш причина да те е срам! Или може би имаш, сподели не се притеснявай. xD  Ах Ива, Ива интересна личност си ти. xD  Какво друго да ви кажем за нея .. Има брат, който настояваме да видим рано или късно! И ще го видим, обещавам ти. xD  Ууу, една от момичешките й мании е Иън Сомърхолдър! Все пак не знам кой не си пада по този сексапил?! Разкошен е!  Добре, че е Иън да спаси положението, защото не искам да коментирам някой който вписах по - горе. xD  Често казано напълно се изчерпах относно Ива, защото тя ни е дала толкова сбита информация за себе си. Но не се притеснявайте клюкарчета мои до следващия път ще има какво да ви разказваме! Пожелавам ви лека нощ и приятни сънища! И ден изпълнен с клюки! Обичаме ви, обичайте се и вие!

xoxo, Jenny.

Няма коментари:

Публикуване на коментар